Door de Bril van de Bezoeker

Door de bril van de bezoeker

 

Praktijkgericht traject voor een betere bezoekerservaring: van uitdaging tot oplossing 

Een optimale beleving in jouw museum, attractie, erfgoedsite of bezoekerscentrum is cruciaal. Zo maak je van jouw bezoekers echte fans en verhoog je de kans op een sterke reputatie, terugkerend bezoek, gegarandeerde inkomsten en maatschappelijke meerwaarde. 

Maar hoe begin je daar nu aan, een optimale beleving creëren? En waaruit bestaat zo’n beleving dan? De succesvolle praktijkopleiding “Door de Bril van de Bezoeker” keert dit jaar voor de laatste keer terug om je hierin op te leiden en te begeleiden. Als je je inschrijft, mag je je onder meer verwachten aan:

  • een professionele mystery visit;
  • vijf opleidingsdagen;
  • boeiend didactisch materiaal;
  • een nieuw netwerk;
  • heel wat inspiratie uit verscheidene webinars;
  • een transformerende ervaring die een blijvende impact zal hebben op je bezoekersbeleving.
Benieuwd wat er precies allemaal aan bod komt? En of je tot onze doelgroep behoort? Lees dan zeker onze infobrochure:
 
 
De sessies voor de editie 2021-2022 gaan door op volgende momenten: 
  • Groep West: 07/12 - 25/01 - 08/03 - 03/05 - 21/06
  • Groep Centrum: 09/12 - 27/01 - 10/03 - 05/05 - 23/06-
  • Groep Oost: 14/12 - 01/02 - 15/03 - 10/05 - 28/06

De inschrijvingen werden afgesloten op 29 oktober 2021

Eventueel nog vragen? Neem contact op met onze kwaliteitscoördinator Dirk Yzewyn via dirk.yzewyn@toerismevlaanderen.be

ONTDEK MEER:

getuigenissen

 


Deelnemers aan het woord

Sarie Robijt

 

 

 

Jouw coach Sarie Robijt
(Sr. service Designer bij Gelotology)

voorsmaakje Door de Bril van de Bezoeker

 

 

 

Een voorsmaakje