Jouw contactpersoon
Activiteiten en dienstverlening
Omschrijving
Je bezoekers staan niet op de eerste plaats. Je medewerkers en gidsen staan op de eerste plaatst. Als je zorgt voor je medewerkers en gidsen, zorgen zij voor je bezoekers.
Ann Verlinden van Infinio gelooft dat gemotiveerde medewerkers en gidsen de basis vormen voor een succesvolle organisatie. Infinio helpt gidsen en medewerkers hun skills verder te ontwikkelen, én hun motivatie.
Ze doen dit door leidinggevenden te trainen om op een motiverende manier feedback te geven aan medewerkers en gidsen. Waarbij tijdens het feedbackgesprek het doel voor ogen wordt gehouden met respect voor de mens. Coaching zetten ze in om competenties aan te scherpen. En via teamcoaching helpen ze teams met passie en efficiëntie samen te werken.
Professionaliteit en kwaliteit dragen ze hoog in ons vaandel. Hun aanpak is praktisch en interactief en in synergie met de behoeften en waarden van de organisatie.
Thema's
- Feedback geven
- Communicatie voor leidinggevenden
- Coaching soft skills en competenties
- Leiderschapstrajecten
- Teamcoaching