Gastvrijheid - Coaching en vorming

gastvrijheid

Opleidingen Toerisme Vlaanderen

Momenteel zijn er geen opleidingen voorzien door Toerisme Vlaanderen. Indien wel, vind je ze hier terug en via onze activiteitenkalender.

 

 

  

Opleidingen/coachingstrajecten van onze toeristische partners

Q-Label (West-Vlaanderen)

Tijdens het Q-traject van Westtoer zet je de bril van de gast op om te achterhalen wat hem écht raakt zodat je een optimale ervaring kunnen bieden. Naast de focus op de gast, focust het traject ook op het bestaansrecht van de organisatie en de kracht van alle medewerkers om op elk moment de belofte aan de klant waar te maken.

Van gastheer tot gastmeester (Provincie Limburg)

Het traject 'Van gastheer tot gastmeester' van Toerisme Werkt is een uniek traject waarbij deelnemers in 5 sessies de vaardigheden als gastheer verder aanscherpen.

Professionaliseringstraject kleinschalig logies (Provincie Limburg) 

Via Toerisme Werkt van Visit Limburg krijg je een doorlichting en mystery visit, neem je deel aan inspiratiesessies en krijg je in-house coaching op maat. Met het groeiplan ga je aan de slag om je logies verder te professionaliseren.

Horeca Forma

Horeca Forma is de opleidingsorganisatie van en voor de Horecasector (Paritair Comité 302). De organisatie versterkt horecawerknemers en de bedrijven waarin zij aan de slag zijn door middel van korte bijscholingen en workshops dat gratis ter beschikking staat van de werknemers en hun werkgevers.

Ambassadeurschap van Toerisme Oost-Vlaanderen

Je kan verschillende opleidingen volgen om een (erkende) ambassadeur van Oost-Vlaanderen te worden. Je gaat op streekverkenningen en volgt praktijkgerichte workshops. Je bouwt een waardevol netwerk op en wordt het uithangbord van de toeristische regio.

Bedrijven / Coaching

Horeca Partners

Samen met jou stippelt de ervaren coach/consultant van Horeca Partners een memorabele customer journey uit. Zo worden jouw gasten échte ambassadeurs: beleving en rendement gaan hand in hand.
 
Quattro Development

Quattro Development heeft een zeer uitgebreide praktijkervaring met de toeristische sector, meer bepaald in de luiken klantgerichte communicatie en klantentevredenheid. Ze zijn o.a. heel vertrouwd met visieontwikkeling en training voor de not-for-profitsector. Ze opteren daarbij voor een procesgerichte aanpak in nauw overleg (co-creatie) met de opdrachtgever.
 
Gastvrijheid in Bedrijf

Gastvrijheid in Bedrijf verzorgt trainingen, masterclasses, voert gastvrijheidsscans uit en beheert de Gastvrijheid in Bedrijf Community waar mensen met een passie voor gastvrijheid elkaar digitaal ontmoeten en successen delen. 
 
Hostmanship
 
Hostmanship, de kunst mensen het gevoel te geven dat ze welkom zijn, is een praktische filosofie die je helpt om voor je gasten én je medewerkers het verschil te maken waardoor ze zich oprecht welkom voelen.
 
Hospitality Creators

Hospitality Creators helpt bedrijven om (nog) gastvrijer te zijn, bekijkt hoe jouw dienstverlening kan zorgen voor een glimlach op de gasten hun gezicht en zorgt zo voor meer en loyalere gasten en/of klanten.

European Training House

European Training House gaat met bedrijven en organisaties in gesprek om na te gaan hoe we het gastvrijheidsproces in de werkomgeving optimaal kunnen begeleiden. Gastvrijheid is immers een attitude en een aanvulling op de kennis en vaardigheden van medewerkers en kan alleen tot uiting komen in de juiste werkomgeving. 
 
SYNDLE

SYNDLE is een bedrijf met bevlogen en vakkundige specialisten in het ontwikkelen van gastvrijheid – visie – strategie – concept – implementatie - borging. Mensen maken het verschil in gastvrijheid. Vanuit de Mood Maker aanpak weten we bij medewerkers en management de knop duurzaam op gastvrijheid te zetten. 
 

Jouw contactpersoon