Jouw contactpersoon
Toerisme Vlaanderen subsidieerde van 2012 tot 2016 diverse projecten via de Impulsprogramma’s op basis van geografische en thematische indeling met als doel de toeristische meerwaarde te vergroten.
Op deze pagina vind je meer informatie over:
- Impulsprogramma Vlaamse Regio's
- Impulsprogramma Vlaamse Kunststeden / Brussel
- Impulsprogramma Vlaamse Kust
- Impulsprogramma WO I/ Groote Oorlog
- Impulsprogramma Wielererfgoed
- Impulsprogramma Fietsen en wandelen
- Info voor begunstigden
- Contact
De goedgekeurde projecten: |
De goedgekeurde projecten:
Info voor begunstigden:
Beperkten tot model uitgavenstaat en gebruik logo’s
Bij een betalingsaanvraag moet een uitgavenstaat ingevuld worden aan de hand van dit model (Excel).
Begunstigden dienen de naam en het relevante subsidielogo te vermelden in alle communicatie (kaarten, brochures, artikels, website, uitnodigingen, speeches, werfinrichting, infoborden ...) tijdens en na de realisatie van het project.
Bekijk de visuele samenvatting met alle richtlijnen bij het gebruik van subsidielogo’s.
Bij communicatiedragers (zowel on- als offline) die gericht zijn op (internationale) bezoekers dienen begunstigden het internationale merklogo van Vlaanderen te gebruiken (leeuw \ Flanders State of the Art).
Bij infrastructuur die verbonden is met het gesubsidieerde product dienen begunstigden het Toerisme Vlaanderen-subsidielogo te gebruiken (leeuw \ TOERISMEVLAANDEREN). Dit geldt voor info- en werfborden en de subsidievlaggen van Toerisme Vlaanderen. Als je een (extra) vlag nodig hebt, kan je die opvragen bij de dienst Projectfinanciering.
Bij corporate communicatie naar Vlamingen (bijvoorbeeld persbericht, uitnodiging, gemeenschappelijke beleidspublicatie, ...) wordt ook het Toerisme Vlaanderen-subsidielogo (leeuw \ TOERISMEVLAANDEREN) gebruikt.
Indien de begunstigde samenwerkt met meerdere agentschappen / entiteiten binnen de Vlaamse overheid wordt enkel het overkoepelend merklogo gebruikt.
Open en download de subsidielogo's in hoge resolutie:
internationaal merklogo van Vlaanderen (leeuw\Flanders State of the Art)
steun- en subsidielogo bij infrastructuur en corporate communicatie (leeuw\TOERISMEVLAANDEREN)
overkoepelend merklogo (leeuw \ Vlaanderen verbeelding werkt)
Contact
Voor vragen of advies over de Impulsprogramma’s kan je ons steeds contacteren.
Hub ontwikkelingsinstrumenten:Impuls@toerismevlaanderen.be