Klantvriendelijk onthaal van personen met een beperking - "Wat kan ik voor u doen?"

7 februari 2017
Hoe zorg je voor een klantvriendelijk onthaal voor mensen met een beperking? Wist je dat dat meer is dan een rolstoelvriendelijke ingang bouwen, of markeringen op de grond aanbrengen voor bezoekers met een visuele beperking? Ontdek in deze brochure hoe je je onthaal kan optimaliseren.

Toegankelijkheid is niet alleen een kwestie van bakstenen op de juiste plek aanleggen. Een vriendelijke bediening maakt dikwijls nog meer indruk. Bovendien kost het geen geld en is het helemaal niet moeilijk.

In samenwerking met geroutineerde reizigers met een handicap geven we je in de brochure Klantvriendelijk onthaal van personen met een beperking enkele tips die je eerste drempelvrees kunnen wegnemen of suggesties waar je misschien zelf nog niet opgekomen was.

Cover brochure klantvriendelijk onthaal personen met beperking

Download de brochure

Klantvriendelijk onthaal van mensen met een beperking.pdf