Jouw contactpersoon
Toerisme Vlaanderen organiseerde op 22 maart 2022 een live topical webinar om deelnemers aan het opleidingstraject 'Door de bril van de bezoeker' alert te maken voor het belang van een attractieve en gebruiksvriendelijke website voor de bezoekerservaring in hun attractie, bezoekerscentrum of museum.
Inhoud
Hoe zorg je ervoor dat jouw website ‘goesting’ geeft voor een bezoeker om jouw attractie of museum te bezoeken? Welke rol is daarbij weggelegd voor het gebruik van copy, foto- en videografie en reviews? En hoe pas je die website aan aan de customer journey van je potentiële klant?
In dit webinar bekijken we stap voor stap hoe je precies jullie unieke verhaal tot bij je doelgroep kan brengen en een goed gevoel kan achterlaten bij je (potentiële) bezoekers dankzij je website, naast enkele praktische tips hoe de userfriendliness te verhogen en de brug te slaan met andere kanalen als social media.
Webinar-documentatie
- Dit is de opname van het webinar.
- Dit is de presentatie.
Inleider
- Laura Terlaeken, contentmarketeer CrushingContent en Toerisme Vlaanderen (laura.terlaeken@toerismevlaanderen.be)
Meer over websites en bezoekerservaring
Download de documentatie van de workshop Digitale media voor toeristisch onthaal
Download de documentatie van de workshop Sociale media voor toeristisch onthaal
Snelle check-up: is mijn website klantgericht? Bekijk de blog van Frankwatching hierover.
Meer over de toegankelijkheidswijzer
Download het e-book A-to-Z Guido to Beautiful Website Design
(bron: SiteMinder)