Jouw contactpersoon
Bezoekers van attracties en musea een ervaring-boven-verwachting meegeven, daar is het ons om te doen. En om daartoe te komen willen we attracties en musea ondersteunen bij hun streven naar een hoge bezoekerstevredenheid en een hoogwaardige beleving. Niet alleen de bezoekers vinden daar baat bij, maar ook attracties en musea zelf én de bredere bestemming.
Opleidingstraject 'Door de bril van de bezoeker'
In vijf dagsessies, verspreid over een klein jaar, word je klaargestoomd als belevingsexpert. Een belevingsexpert kan bezoekers een memorabele dag bezorgen. Door informatie te verzamelen, breed te denken, in team te werken en realistische verbeteringstrajecten op te starten. Samen met ervaren rotten en jong aanstormend talent. Dankzij een complete blauwdruk van jouw organisatie vind je snel prioriteiten en kan je meteen beginnen optimaliseren.
Toolkit 'Kwaliteit in attracties en musea'
Online bieden we een doe-het-zelf instrumentarium met praktische handleidingen, checklists, inspirerende cases en tips, bijvoorbeeld
- Werken met persona’s
- Leidraad voor het ontwerpen van klantenbelevingen
- Klantenfeedback via sociale media
- Zelfevaluatietesten