Dankzij ons rijk cultureel erfgoed, onze diverse recreatiemogelijkheden en een veelzijdig aanbod, trekt Vlaanderen verschillende types reizigers aan. Zij kunnen rekenen op een degelijk en gevarieerd aanbod van logies. Als logiesuitbater doe je extra inspanningen om ervoor te zorgen dat toeristen zich hier extra welkom voelen. Daarnaast is een belangrijke profilering heel belangrijk om goed overeind te blijven in onze competitieve markt. Deze brochure biedt je handige richtlijnen en concrete tips om stap voor stap de identiteit van je verblijf en je doelgroep in kaart te brengen, een sterk en authentiek concept te ontwikkelen en er succesvol mee naar buiten te komen.
Onze boodschap: werk aan je profilering. En blijf die hoge kwaliteit nastreven. Wij bieden je in deze brochure handige richtlijnen en concrete tips aan om stap voor stap de identiteit van je verblijf en je doelgroep in kaart te brengen, een sterk en authentiek concept te ontwikkelen en er succesvol mee naar buiten te komen. We geven ook het woord aan 6 uitbaters die, elk op hun eigen manier, een sterke profilering nastreven. En daar ook in slagen. Laat je inspireren.