Overslaan en naar de inhoud gaan
HomeOndersteuning voor vakantiemakers
  • Thema’s en projecten
    • Vlaanderen Erfgoedbeleving
    • Vlaanderen Natuurlijk
    • Culinair Vlaanderen
    • Vlaanderen Fietsland
    • Congressen en events
      • Congressen
      • EventFlanders
    • Iedereen Verdient Vakantie
    • Gastvrijheid
      • Jongeren
      • Toegankelijkheid
      • Familievriendelijkheid
    • Gidsenwerking
  • Tools en ondersteuning
    • Toolkit
    • Activiteiten & opleidingen
    • Open data
  • Cijfers en onderzoek
    • Onderzoeksthema's
      • Ambassadeursonderzoek
      • Bewonersonderzoeken
      • Reputatieonderzoek
      • Logiesonderzoek
      • De recreatieve toerist
      • Economie en toerisme
      • Congressen en events
      • Trends in toerisme
      • Vlaamse Meesters
      • Onderzoeksagenda 2025
    • Toeristische barometers
      • Bezoekersbarometer
      • Logiesbarometer
      • Bestemmingsbarometer
      • Meeting- en Congresbarometer
    • Cijfers
      • Landenfiches
      • Logiesaanbod
      • Overnachtingen en aankomsten
  • Erkenningen en subsidies
    • Labels
      • A-label
      • M-label
      • Green Key
      • Blue flag
    • Erkenningen
      • Erkenning als toeristisch logies
      • Erkenning als sociaal-toeristische organisatie
      • Erkenning als bemiddelingskantoor voor sociaal toerisme
    • Subsidies
      • Relance-oproepen
      • Subsidies voor logies
      • Subsidies voor jeugdverblijven (Toerisme voor Allen)
      • Subsidies voor bemiddelingskantoren voor sociaal toerisme
      • Subsidies voor sociaal-toeristische organisaties
      • Projectsubsidies 'Iedereen verdient vakantie'
      • Projectoproep Digitale Transformatie Congresvenues
      • Vlaams Stimulusprogramma
      • Hefboomprojecten
  • Logies uitbaten
    • Je logies aanmelden
    • Basisnormen van het Logiesdecreet
    • Openings- en uitbatingsnormen voor logies
    • Brandveiligheidsnormen logies
    • Comfortclassificatie voor logies
    • Controles op logies
    • Basisregister Vlaams logiesaanbod
    • Overnachtingsgegevens doorgeven als jeugdverblijf’
  • Home
  • Nieuws
  • Kalender
  • Publicaties
  • Over ons
    • Visie en strategie
    • Beleid
    • Organisatie en werking
    • Overeenkomsten
    • Branding
    • Vacatures
    • Contact

Kruimelpad

  1. Home
  2. Publicaties
  3. Hoe zet je je toeristisch verblijf succesvol op de markt? Het belang van profilering!

Hoe zet je je toeristisch verblijf succesvol op de markt? Het belang van profilering!

15 december 2016
Brochure
Download de brochure
Foto van een hond in een bed met ontbijt: dit is de de coverfoto

Jouw contactpersoon

Katrien Mampaey
Hubcoach Kwaliteit
+32 2 504 04 29
Stuur een e-mail
Dankzij ons rijk cultureel erfgoed, onze diverse recreatiemogelijkheden en een veelzijdig aanbod, trekt Vlaanderen verschillende types reizigers aan. Zij kunnen rekenen op een degelijk en gevarieerd aanbod van logies. Als logiesuitbater doe je extra inspanningen om ervoor te zorgen dat toeristen zich hier extra welkom voelen. Daarnaast is een belangrijke profilering heel belangrijk om goed overeind te blijven in onze competitieve markt. Deze brochure biedt je handige richtlijnen en concrete tips om stap voor stap de identiteit van je verblijf en je doelgroep in kaart te brengen, een sterk en authentiek concept te ontwikkelen en er succesvol mee naar buiten te komen.

Onze boodschap: werk aan je profilering. En blijf die hoge kwaliteit nastreven. Wij bieden je in deze brochure handige richtlijnen en concrete tips aan om stap voor stap de identiteit van je verblijf en je doelgroep in kaart te brengen, een sterk en authentiek concept te ontwikkelen en er succesvol mee naar buiten te komen. We geven ook het woord aan 6 uitbaters die, elk op hun eigen manier, een sterke profilering nastreven. En daar ook in slagen. Laat je inspireren.

Download de brochure

Het belang van een goede profilering. Hoe zet je jouw toeristisch verblijf succesvol op de markt?
Het belang van een goede profilering. Hoe zet je jouw toeristisch verblijf succesvol op de markt?
Pdf - 4.27 MB
Download

Gerelateerde items

Hoe profileer je jouw logies als een duurzaam verblijf?

Brochure
Op lange termijn de juiste gasten blijven aantrekken en de toekomst van je logies verzekeren? Zet in op duurzaamheid en profileer je als duurzaam verblijf.
Lees meer

Logies zonder zorgen

Brochure
Wil jij ál jouw gasten een geslaagd verblijf bieden? Laat je inspireren door voorbeelden in binnen- en buitenland.
Lees meer
Brochure Vlaams Logiesdecreet in één oogopslag

Het Vlaams Logiesdecreet in één oogopslag

Brochure
Wie toeristen laat overnachten, moet voldoen aan de regels van het Logiesdecreet. Lees er alles over in deze brochure.
Lees meer

Ook interessant

Gastvrijheid
Facebook
Twitter
E-mail
LinkedIn
whatsapp

Ontdek onze recentste nieuwsbrieven.
Op de hoogte blijven? Schrijf je in en ontvang ze voortaan in je mailbox!

Volg ons op:

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube