Dit evenement is enkel op uitnodiging. Als sluitstuk van het coaching programma voor de toeristische relanceprojecten nodigt Toerisme Vlaanderen je op maandag 24 november 2025 uit van 9u30 tot 16u voor het slotevent in het Concertgebouw in Brugge.
Locatie
Concertgebouw Brugge
’t Zand 34
8000 Brugge
België
Bekijk routebeschrijving

Keuzesessies
Hieronder vind je de keuzemogelijkheden voor zowel sessie 1 als sessie 2. Geef je voorkeur door via het inschrijvingsformulier.
Mogelijkheden keuzesessie 1 — 13u20 tot 14u10
- Monitoring
Alle betoelaagde projecten verzamelen bezoekersaantallen via de Bezoekersbarometer. Sommige projecten verzamelen ook data over het profiel van de bezoeker en de tevredenheid. Wat is de strategische waarde van deze data (aantallen, scores, etc.)? En hoe kan je dit datagedreven werken maximaal inzetten om je project, je werking naar een hoger niveau te tillen?
- Maak van je plek een sterk merk
In deze praktische workshop ontdek je hoe je jouw toeristische beleving sterk positioneert. Van kernwaarden tot storytelling en visuele stijl: je leert hoe een sterk merkverhaal je helpt om bezoekers te inspireren en te verbinden.
- Bezoekerscyclus
Nu de projecten afgerond zijn of op hun einde lopen is het moment gekomen om de beleving in zijn geheel nog eens te analyseren. We nemen deelnemers mee in een tweedelige sessie. Eerst en vooral reiken we de deelnemers allerlei middelen aan om hun beleving door het oog van de bezoeker te bekijken. Daarop bouwen we verder om de bezoekerscyclus in zijn geheel te analyseren.
Mogelijkheden keuzesessie 2 — 14u20 tot 15u10
- Monitoring
Alle betoelaagde projecten verzamelen bezoekersaantallen via de Bezoekersbarometer. Sommige projecten verzamelen ook data over het profiel van de bezoeker en de tevredenheid.
Wat is de strategische waarde van deze data (aantallen, scores, etc.)? En hoe kan je dit datagedreven werken maximaal inzetten om je project, je werking naar een hoger niveau te tillen?
- Zet je plek op de kaart met impactvolle communicatie
Tijdens deze workshop gaan we aan de slag met het uitwerken van een communicatieplan voor jouw toeristische beleving. Aan de hand van trends en inspiratie uit de sector leer je je doelgroepen scherp te stellen, de juiste kanalen te kiezen en je boodschap krachtig naar buiten te brengen.
- Bezoekerscyclus
Nu de projecten afgerond zijn of op hun einde lopen is het moment gekomen om de beleving in zijn geheel nog eens te analyseren. We nemen deelnemers mee in een tweedelige sessie. Eerst en vooral reiken we de deelnemers allerlei middelen aan om hun beleving door het oog van de bezoeker te bekijken. Daarop bouwen we verder om de bezoekerscyclus in zijn geheel te analyseren.
Praktisch
- Uiterste inschrijvingsdatum is 14 november. Deelname aan dit evenement is gratis.
- Je kan je inschrijving tot 24u voor het event annuleren door een mail te sturen. In het geval je te laat of niet annuleert, rekenen wij je een no-show fee van 50 euro aan.
- Bereikbaarheid: Het Concertgebouw bevindt zich op wandelafstand van het treinstation van Brugge.
- Toegankelijkheid: Heb je vragen over de toegankelijkheid van dit evenement? Contacteer ons en we beantwoorden je vraag zo snel mogelijk.