Kwaliteit in attracties en musea

Inspiratie en praktische tools om de bezoekerservaring en gasttevredenheid in attracties, musea en erfgoedsites te verbeteren. Ontdek hoe je jouw toeristische aanbod optimaliseert en bezoekers omvormt tot tevreden ambassadeurs.
Bezoekerscentrum Sint-Baafskathedraal

Jouw contactpersoon

Beleving speelt een grote rol bij het aantrekken van bezoekers. Ze komen vaak naar Vlaanderen voor jouw attractie of museum. Het doel is hen een onvergetelijke ervaring te bieden. Tevreden bezoekers blijven ook langer, komen vaker terug en geven meer uit wat positief is. Ze voelen zich verbonden met de plek en de lokale gemeenschap. Vaak worden ze zelfs ambassadeurs. De lat voor beleving moet dus hoog liggen. Maar wat houdt dat precies in?

Maak gebruik van verschillende instrumenten en tools om zowel de bezoekerservaring te verbeteren als de gasttevredenheid te verhogen. Het doel is om de kwaliteit van dienstverlening en de beleving in attracties en musea te bewaken en te verbeteren. Dit komt niet alleen de bezoekers ten goede, maar ook de bestemming als geheel en de attracties en musea zelf.

SVG

Coaching en vorming

Hier vind je coaching, vorming en webinars die je inspireren en helpen om de bezoekerservaring te verbeteren.

SVG

Inspiratie

Laat je inspireren door getuigenissen om met mensgericht ontwerpen aan de slag te gaan.