Jouw contactpersoon
Elk evaluatieformulier bevat tientallen checkpunten of vragen die je zelf een score geeft. Hoe je dit precies doet, lees je in de inleiding die voorafgaat aan de checkpunten. Vergeet niet deze eerst door te nemen voor je begint.
Doelgroep
Coördinatoren en teamleiders die verantwoordelijk zijn voor de kwaliteit van de bezoekerservaring in attracties, bezoekerscentra, erfgoedsites en musea.
Toepassingen
- Je maakt een actieprogramma op om de bezoekerservaring te verbeteren en wilt ontdekken waar nog veel vooruitgang te boeken valt.
- Je actieprogramma om de bezoekerservaring te verbeteren loopt al een tijdje en je wilt inzicht in de geboekte vooruitgang of een update van de prioritaire verbeterpunten.
- Je werkt al langer aan de bezoekerservaring, maar er kunnen nog aanvullende acties nodig zijn. De scans helpen je deze te identificeren.
Downloads
Je kunt de downloads rechtstreeks invullen in pdf of afdrukken en dan invullen.
Zelfscan 2 – infrastructuur en inrichting
Zelfscan 4 – beleid, organisatie en medewerkers
Zelfscan 6 – meten en monitoren