Zelfscans 'Kwaliteit in Attracties en Musea'

4 collega's werken samen rond een tafel, waarbij ze over documenten gebogen staan. Een vrouw wijst iets aan op de tafel. Ze bevinden zich in een lichte kantoorruimte met grote ramen.

Jouw contactpersoon

Deze set van 6 scans bevat zelfevaluatieformulieren waarmee je samen met je collega's kunt bepalen hoever jullie staan op de weg naar meer kwaliteit en een betere bezoekerservaring in je attractie, bezoekerscentrum, erfgoedsite of museum. Elke scan richt zich op een specifiek verbeterdomein.

Elk evaluatieformulier bevat tientallen checkpunten of vragen die je zelf een score geeft. Hoe je dit precies doet, lees je in de inleiding die voorafgaat aan de checkpunten. Vergeet niet deze eerst door te nemen voor je begint.

Doelgroep

Coördinatoren en teamleiders die verantwoordelijk zijn voor de kwaliteit van de bezoekerservaring in attracties, bezoekerscentra, erfgoedsites en musea.

Toepassingen

  1. Je maakt een actieprogramma op om de bezoekerservaring te verbeteren en wilt ontdekken waar nog veel vooruitgang te boeken valt.
  2. Je actieprogramma om de bezoekerservaring te verbeteren loopt al een tijdje en je wilt inzicht in de geboekte vooruitgang of een update van de prioritaire verbeterpunten.
  3. Je werkt al langer aan de bezoekerservaring, maar er kunnen nog aanvullende acties nodig zijn. De scans helpen je deze te identificeren.

Downloads

Je kunt de downloads rechtstreeks invullen in pdf of afdrukken en dan invullen.

 

Cover zelfscan 1 – gastvrijheid en beleving.
Zelfscan 1 – gastvrijheid en beleving
Cover zelfscan 3 - marketing en communicatie.
Zelfscan 3 - marketing en communicatie
Cover zelfscan 5 – maatschappelijk verantwoord ondernemen.
Zelfscan 5 – maatschappelijk verantwoord ondernemen
Cover zelfscan 2 – infrastructuur en inrichting.
Zelfscan 2 – infrastructuur en inrichting
Cover zelfscan 4 – beleid, organisatie en medewerkers.
Zelfscan 4 – beleid, organisatie en medewerkers
Cover zelfscan 6 – meten en monitoren.
Zelfscan 6 – meten en monitoren