Jouw contactpersoon
Op deze pagina vind je:
Best cases
My Helsinki
Visit Helsinki zet inwoners in om de stad te promoten. Ze delen hun tips en favoriete plekjes op www.myhelsinki.fi. Het doel is bezoekers een andere kant van Helsinki te laten ontdekken. En dit ‘door de ogen van een local’.
Boeken
Gastgevers in Geluk – In 7 stappen naar hartverwarmende hospitality
Gastgevers in Geluk is een ode aan mensen in de dienstverlening en een handleiding voor ondernemers, directies, managers en leidinggevenden op zoek naar ‘teruglustige’ gasten en klanten - die niet terug naar huis willen keren met andere woorden.
Gastgevers in Geluk is een onthullend verhaal over het mysterie van hartverwarmende gastvrijheid. Het boek neemt de lezer mee naar The Magic Hotel in Hawaii en verklaart het succes in 7 stappen. Het resultaat? Teruglustige Gasten! Luc van Bussel geeft service een nieuwe, diepere betekenis en introduceert nieuwe begrippen als ‘Bereikrijk’, ‘Binnenvoelbaar’, ‘Luistergevig’, ‘Oplosselijk’, ‘Verrasvast’, ‘Verwenzaam’ en ‘Teruglustig’. Het boek is het beste bewijs dat mensen niet zonder elkaar kunnen en dat persoonlijke ontmoetingen de echte verbinding vormen in een digitale samenleving. Luc van Bussel kondigt een nieuwe service revolutie aan als opvolger van de digitale revolutie en roept op tot een Partij van de Gastvrijheid.
Als Disney de baas was in uw ziekenhuis
Fred Lee was senior vice-president van het Florida Hospital én werkte bij Disney University. Hij was medeontwerper van Disney’s 3-daagse seminar voor de gezondheidszorg ‘Disney’s approach to quality service’ en een nieuw seminarie ‘Customer Loyalty’. Met zijn ervaring kon hij de dienstverlening in ziekenhuizen vergelijkingen met die bij Disney. Daarover schreef hij deze bestseller.
Fred Lee bracht met zijn ideeën vele ziekenhuizen in de Verenigde Staten in beweging. Hij werkt met een nieuw paradigma voor patiëntgerichte zorg en het perspectief van patiënten. Veel ziekenhuizen raakten gemotiveerd, geïnspireerd en vonden zijn benadering effectiever dan de gebruikelijke benaderingen. Zij veranderden hun aanpak door het verhaal van Fred Lee.
Service Excellence. Werken aan excellente klantgerichtheid en uitzonderlijke klantbeleving met het Service Excellence Model.
Een emotionele connectie met klanten ontwikkel je door ze een uitzonderlijke klantbeleving te bieden. Klanten steeds weer weten te boeien en aan je organisatie binden. Het is dé onderscheidende succesfactor, zowel voor het bedrijfsleven als voor overheids-, zorg- en non-profitinstellingen.
Dit boek laat zien hoe je dat bereikt vanuit het management- en organisatieperspectief. Raamwerk is het nieuwe Europese ‘Service Excellence Model.’ Aan de hand van de 9 bouwstenen van dit model – luisteren naar klanten, visie, missie en strategie, leiderschap, cultuur, klantbelevingsontwerp, HR, processen en structuur, klantenfeedback en innovatie – krijg je een dieper inzicht in het bouwen aan een Service Excellence organisatie.
'Service Excellence' bevat ruim 130 praktijkvoorbeelden uit binnen- en buitenland, 9 uitgebreide praktijkcases en confronterende checklists.
Klantgerichtheid
Op luchtige en humoristische manier beschrijft Jos Burgers wat klanten nu eigenlijk écht willen. Hij houdt zijn publiek een spiegel voor en laat mensen anders naar hun werk en hun dagelijkse praktijk kijken. Dit stelt organisaties en medewerkers in staat om hun klantgerichtheid daadwerkelijk te verbeteren.
In deze speciale editie zijn de beste columns en verhalen van Jos Burgers gebundeld. Wie van zijn klanten ambassadeurs wil maken, start met dit boek!
Een fan per dag. Hoe overtref je de verwachtingen van je klanten.
Met 'gewoon' tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor. Om van klanten fans te maken, moet je hun verwachtingen overtreffen. Dat klinkt misschien simpel, maar dat is het allesbehalve. Omdat het in veel organisaties geen dagelijkse gewoonte is.
In dit boek laat bestsellerauteur Jos Burgers op een prikkelende manier zien hoe je daar verandering in brengt. Aan de hand van herkenbare praktijkvoorbeelden beschrijft hij hoe je elke dag weer het verschil kunt maken in het contact met de klant. Niet door de bedrijfsvoering aan te passen, zoals vaak wordt gedacht, maar door ogenschijnlijk kleine dingen. Want als je iemands dag bijzonder weet te maken door een simpel gebaar, wat extra aandacht of een goed advies, heb je er gegarandeerd een fan bij!
De 7 regels van meneer Reimers
De hotelier over gastvrijheid, ondernemen en goed fatsoen.In dit boek beschrijft meneer Reimers de 7 regels waaraan hij zijn carrière te danken heeft. Hij legt uit waarom het zo belangrijk is om met 2 woorden te spreken en op tijd te komen, maar ook dat de kassa altijd moet rinkelen. De regels gelden altijd en voor iedereen, of je nu een hotelier of kapper, secretaresse of manager bent.
Gastvrijheid
Een lezing en 2 colleges door de Franse filosoof (1930-2004) over het thema van de vreemdeling en de gastvrijheid.