KruimelpadHomeThema's en projectenKwaliteit op maat van gidsenwerkingOndersteuning voor gidsenorganisatiesToolkit voor een kwaliteitsvol gidsenbeleidMarketing en communicatieMarketing en communicatie Jouw contactpersoonIngrid Van Wateghem Kwaliteitscoach Gidsenwerking, Gastvrijheid & Onderwijs +32 2 504 03 95Stuur een e-mailMarketingstrategieBusiness Model Canvas in gidsenwerking Toolkits Organisatie en medewerkersHet Business Model Canvas biedt organisaties met gidsenwerking een structureel kader om toekomstgericht te gaan werken.Lees meerStorytelling voor gidsenwerking Toolkits Klantgerichtheid en belevingEen praktijkgids met praktische informatie, voorbeelden en tips om storytelling in te zetten in de werking van je gidsenwerking.Lees meerCommunicatie met de klantTips voor reservatieformulieren Toolkits Marketing en communicatieEen goed reservatieformulier houdt rekening met open vragen en goede formuleringen. Ontdek meer tips om goede reservatieformulieren op te zetten.Lees meerWat heeft de klant nodig voor de rondleiding? Toolkits Marketing en communicatieOok in de periode tussen de reservatie en de rondleiding heeft de klant bepaalde behoeften.Lees meerKlachten afhandelen met ITASC Toolkits Klantgerichtheid en belevingMarketing en communicatieDeze hand-out van een training van ITASC geeft een volledige handleiding voor een klantgerichte klachtafhandeling. Ontdek nuttige tips en adviezen.Lees meerMeer klanten met sociale media Toolkits Marketing en communicatieZowel organisaties met gidsenwerking als hun klanten maken doorlopend gebruik van sociale media. Bereik jij ook je klanten via deze kanalen?Lees meerTips voor informatiedoorstroming naar de klant Toolkits Marketing en communicatieJe communicatie bepaalt mee hoe je klanten je dienstverlening ervaren. Ontdek onze tips om je informatiedoorstroming naar je klant te optimaliseren.Lees meerOok interessantAan de slag met gidsenwerking FacebookTwitterE-mailLinkedInwhatsapp
Ingrid Van Wateghem Kwaliteitscoach Gidsenwerking, Gastvrijheid & Onderwijs +32 2 504 03 95Stuur een e-mail
Business Model Canvas in gidsenwerking Toolkits Organisatie en medewerkersHet Business Model Canvas biedt organisaties met gidsenwerking een structureel kader om toekomstgericht te gaan werken.Lees meer
Storytelling voor gidsenwerking Toolkits Klantgerichtheid en belevingEen praktijkgids met praktische informatie, voorbeelden en tips om storytelling in te zetten in de werking van je gidsenwerking.Lees meer
Tips voor reservatieformulieren Toolkits Marketing en communicatieEen goed reservatieformulier houdt rekening met open vragen en goede formuleringen. Ontdek meer tips om goede reservatieformulieren op te zetten.Lees meer
Wat heeft de klant nodig voor de rondleiding? Toolkits Marketing en communicatieOok in de periode tussen de reservatie en de rondleiding heeft de klant bepaalde behoeften.Lees meer
Klachten afhandelen met ITASC Toolkits Klantgerichtheid en belevingMarketing en communicatieDeze hand-out van een training van ITASC geeft een volledige handleiding voor een klantgerichte klachtafhandeling. Ontdek nuttige tips en adviezen.Lees meer
Meer klanten met sociale media Toolkits Marketing en communicatieZowel organisaties met gidsenwerking als hun klanten maken doorlopend gebruik van sociale media. Bereik jij ook je klanten via deze kanalen?Lees meer
Tips voor informatiedoorstroming naar de klant Toolkits Marketing en communicatieJe communicatie bepaalt mee hoe je klanten je dienstverlening ervaren. Ontdek onze tips om je informatiedoorstroming naar je klant te optimaliseren.Lees meer