KruimelpadHomeThema's en projectenKwaliteit op maat van gidsenwerkingOndersteuning voor gidsenorganisatiesToolkit voor een kwaliteitsvol gidsenbeleidMarketing en communicatie in gidsenwerkingMarketing en communicatie in gidsenwerkingGidsen en reisleidersMarketing en communicatie IVV Jouw contactpersoonKatrien Mampaey Hubcoach Kwaliteit +32 2 504 04 29Stuur een e-mailMarketingstrategieBusiness Model Canvas in gidsenwerking Toolkits Organisatie en medewerkersHet Business Model Canvas biedt organisaties met gidsenwerking een structureel kader om toekomstgericht te gaan werken.Lees meer Sien Verstraeten Storytelling voor gidsenwerking Toolkits Klantgerichtheid en belevingEen praktijkgids met praktische informatie, voorbeelden en tips om storytelling in te zetten in de werking van je gidsenwerking.Lees meerCommunicatie met de klant KaaTigo Tips voor reservatieformulieren Toolkits Marketing en communicatieEen goed reservatieformulier houdt rekening met open vragen en goede formuleringen. Ontdek meer tips om goede reservatieformulieren op te zetten.Lees meerWat heeft de klant nodig voor de rondleiding? Toolkits Marketing en communicatieOok in de periode tussen de reservatie en de rondleiding heeft de klant bepaalde behoeften.Lees meerKlachten afhandelen met ITASC Toolkits Klantgerichtheid en belevingMarketing en communicatieDeze hand-out van een training van ITASC geeft een volledige handleiding voor een klantgerichte klachtafhandeling. Ontdek nuttige tips en adviezen.Lees meerOok interessantAan de slag met gidsenwerking FacebookTwitterE-mailLinkedInwhatsapp
Business Model Canvas in gidsenwerking Toolkits Organisatie en medewerkersHet Business Model Canvas biedt organisaties met gidsenwerking een structureel kader om toekomstgericht te gaan werken.Lees meer
Sien Verstraeten Storytelling voor gidsenwerking Toolkits Klantgerichtheid en belevingEen praktijkgids met praktische informatie, voorbeelden en tips om storytelling in te zetten in de werking van je gidsenwerking.Lees meer
KaaTigo Tips voor reservatieformulieren Toolkits Marketing en communicatieEen goed reservatieformulier houdt rekening met open vragen en goede formuleringen. Ontdek meer tips om goede reservatieformulieren op te zetten.Lees meer
Wat heeft de klant nodig voor de rondleiding? Toolkits Marketing en communicatieOok in de periode tussen de reservatie en de rondleiding heeft de klant bepaalde behoeften.Lees meer
Klachten afhandelen met ITASC Toolkits Klantgerichtheid en belevingMarketing en communicatieDeze hand-out van een training van ITASC geeft een volledige handleiding voor een klantgerichte klachtafhandeling. Ontdek nuttige tips en adviezen.Lees meer