KruimelpadHomeTools en ondersteuningToolkitToolkit voor kwaliteit in onthaalMarketing en communicatie in toeristisch onthaalMarketing en communicatie in toeristisch onthaalToeristische diensten en onthaalcentraMarketing en communicatieJouw contactpersoonKatrien Mampaey Hubcoach Kwaliteit +32 2 504 04 29Stuur een e-mail Hoe maak je elke 'win' voor je bezoeker ook een 'win' voor je organisatie? Ontdek strategieën om je marketing en communicatie te versterken. Verbind je doelen met de behoeften van je bezoekers en behaal samen succes. Ontdek het allemaal in onze toolkits.Digitale media voor toeristisch onthaal Toolkits Marketing en communicatiehoe speel optimaal in op Digitale media voor toeristisch onthaal?Lees meerKlachten afhandelen met ITASC Toolkits Klantgerichtheid en belevingMarketing en communicatieDeze hand-out van een training van ITASC geeft een volledige handleiding voor een klantgerichte klachtafhandeling. Ontdek nuttige tips en adviezen.Lees meerOntwerp- en adviesbureaus Toolkits Infrastructuur en uitrustingKlantgerichtheid en belevingMarketing en communicatieOverzichtslijst met bureaus betrokken bij het advies, concept, ontwerp en de realisatie van toeristisch-recreatieve projecten in en buiten Vlaanderen.Lees meerOok interessantKwaliteit in toeristisch onthaalFacebookTwitterE-mailLinkedInwhatsapp
Digitale media voor toeristisch onthaal Toolkits Marketing en communicatiehoe speel optimaal in op Digitale media voor toeristisch onthaal?Lees meer
Klachten afhandelen met ITASC Toolkits Klantgerichtheid en belevingMarketing en communicatieDeze hand-out van een training van ITASC geeft een volledige handleiding voor een klantgerichte klachtafhandeling. Ontdek nuttige tips en adviezen.Lees meer
Ontwerp- en adviesbureaus Toolkits Infrastructuur en uitrustingKlantgerichtheid en belevingMarketing en communicatieOverzichtslijst met bureaus betrokken bij het advies, concept, ontwerp en de realisatie van toeristisch-recreatieve projecten in en buiten Vlaanderen.Lees meer