Marketing en communicatie in attracties en museaJouw contactpersoon Dirk Yzewyn Kwaliteitscoach Onthaal, Attracties en Musea + 32 2 504 04 28 Stuur een e-mailKruimelpadHomeTools en ondersteuningToolkitToolkit voor kwaliteit in attracties en museaMarketing en communicatie in attracties en musea Hoe maak je elke 'win' voor je bezoeker ook een 'win' voor je organisatie? Ontdek strategieën om je marketing en communicatie te versterken. Verbind je doelen met de behoeften van je bezoekers en behaal samen succes. Ontdek het allemaal in onze toolkits.Webinar: je website als opstap naar een betere bezoekerservaring Toolkits Klantgerichtheid en belevingMarketing en communicatieHoe kan je website helpen bij een betere bezoekerservaring? Ontdek het in dit webinar, georganiseerd op 22 maart 2022 en nu te bekijken.Lees meerDe ErfgoedWijzer Toolkits Infrastructuur en uitrustingKlantgerichtheid en belevingMarketing en communicatieOrganisatie en medewerkersBij FARO en Toerisme Vlaanderen kan je terecht voor een toolkit voor het beheren, ontwikkelen en ontsluiten van erfgoed met de ErfgoedWijzer.Lees meerOntwerp- en adviesbureaus Toolkits Infrastructuur en uitrustingKlantgerichtheid en belevingMarketing en communicatieOverzichtslijst met bureaus betrokken bij het advies, concept, ontwerp en de realisatie van toeristisch-recreatieve projecten in en buiten Vlaanderen.Lees meerDe museumpas Toolkits Marketing en communicatieDe Belgische museumpas (museumPASSmusées) werd gelanceerd in september 2018 en wil via de prijsprikkel de drempel verlagen om musea te bezoeken.Lees meerKlachten afhandelen met ITASC Toolkits Klantgerichtheid en belevingMarketing en communicatieDeze hand-out van een training van ITASC geeft een volledige handleiding voor een klantgerichte klachtafhandeling. Ontdek nuttige tips en adviezen.Lees meerOok interessantAttracties en museaDeel deze pagina op:FacebookTwitterE-mailLinkedInwhatsapp
Webinar: je website als opstap naar een betere bezoekerservaring Toolkits Klantgerichtheid en belevingMarketing en communicatieHoe kan je website helpen bij een betere bezoekerservaring? Ontdek het in dit webinar, georganiseerd op 22 maart 2022 en nu te bekijken.Lees meer
De ErfgoedWijzer Toolkits Infrastructuur en uitrustingKlantgerichtheid en belevingMarketing en communicatieOrganisatie en medewerkersBij FARO en Toerisme Vlaanderen kan je terecht voor een toolkit voor het beheren, ontwikkelen en ontsluiten van erfgoed met de ErfgoedWijzer.Lees meer
Ontwerp- en adviesbureaus Toolkits Infrastructuur en uitrustingKlantgerichtheid en belevingMarketing en communicatieOverzichtslijst met bureaus betrokken bij het advies, concept, ontwerp en de realisatie van toeristisch-recreatieve projecten in en buiten Vlaanderen.Lees meer
De museumpas Toolkits Marketing en communicatieDe Belgische museumpas (museumPASSmusées) werd gelanceerd in september 2018 en wil via de prijsprikkel de drempel verlagen om musea te bezoeken.Lees meer
Klachten afhandelen met ITASC Toolkits Klantgerichtheid en belevingMarketing en communicatieDeze hand-out van een training van ITASC geeft een volledige handleiding voor een klantgerichte klachtafhandeling. Ontdek nuttige tips en adviezen.Lees meer