Jouw contactpersoon
Ingrid Van Wateghem
Kwaliteitscoach Gidsenwerking, Gastvrijheid & Onderwijs
Activiteiten en dienstverlening
Omschrijving
De jarenlange ervaring van Els Verlinde in sales en marketing, in combinatie met het automatiseren van administratieve processen en actief gidsen en reisleiden, komt handig van pas bij het onder de loep nemen van alle randactiviteiten bij gidsenwerking:
- hoe doelgericht verkopen
- hoe boekingen verwerken
- hoe de juiste gids bij de juiste boeking vinden
- hoe bepalen hoe je jouw gidsen vergoedt, welk statuut jouw gidsen dienen te hebben
- hoe factureren, hoe jouw administratie organiseren zodat klanten tijdig worden gefactureerd en gidsen worden vergoed
- ...
Want, hoewel het belang van de kwaliteit van de gids(beurt) zélf primordiaal is, alleen als ook de back- en front-office hoge kwaliteit leveren, zal je klant een memorabele klantenervaring hebben.
Thema's
- Kwaliteitsmanagement en -controle
- Website
- Klantgericht werken
- Interne communicatie
- Praktische organisatie van reserveringen / klantenbeheer
- Verkoopstechnieken (gericht vragen stellen bij reservaties)
- Telefonisch onthaal
- Productmanagement